6. ASECAP-ova radionica o marketingu i komunikacijama na autocestama

Objavljeno

Hrvatske autoceste sudjelovale su na 6. radionici o marketingu i komunikacijama na području promocije autocesta u organizaciji Hrvatske udruge koncesionara autocesta (HUKA). Radionica je održana u Zagrebu 12. travnja ove godine u hotelu Dubrovnik.
Radionica je međunarodnog karaktera , okupila je 45 sudionika iz 15 europskih zemalja uključujući i predstavnike iz Maroka te Ruske Federacije. Na radionici je održano 10 prezentacija kroz dvije panel diskusije uz mnoštvo pitanja te vrijednu razmjenu iskustava među stručnjacima koji definiraju i provode komunikacijske kampanje u svojim tvrtkama.

Fokus radionice bio je  novi koncept usluga i  komunikacije korisnicima autocesta pri čemu je naglašeno da upravitelji autocesta više nisu samo pružatelji usluge korištenja infrastrukture već postaju pružatelji kompleksne usluge mobilnosti. Autoceste se kontinuirano digitaliziraju čime se dobiva prilika za razvoj novih usluga. 

Turističke zemlje, među kojima i Hrvatska, pokazale su svoju usmjerenost na pružanje što kvalitetnijih informacija o turističkim znamenitostima, odmorištima, usluge pomoći na cesti. Ispitivanja zadovoljstva korisnika ukazuju na neka buduća očekivanja korisnika i buduće projekte koji će  za 10 do 20 godina donijeti nove izazove za upravitelje autocesta.  Glavni cilj je pružiti korisniku najbolju vrijednost za novac, staviti korisnika u središte interesa, omogućiti mu cjelovitu uslugu, a ne samo jedan segment, pokušati mu ponuditi najprimjereniji paket korištenja usluge. Naglašeno je također da sve što činimo kao upravitelji ostavlja utisak na korisnika i brendira naše tvrtku ili autocestu u pozitivnom ili negativnom smislu.

Iz svega iznesenog vidljivo je da su marketing i komunikacije prisutni na svim razinama poslovanja upravitelja  autocesta.